Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2009

Θα μου πει κάποιος γιατί δεν έχει ανοίξει ακόμα η Απανεμιά;


Εεεεεεεεεεεεε;

Το νου σας ρεμάλια (που λεγε και ο αξεπέραστος Κωνσταντάρας). Το νου σας καλά ρεμάλια, γιατί αν κλείσει η Απανεμιά την κάτσαμε τη βάρκα. Θα κλείσει ένα ακόμη κεφάλαιο της φοιτητικής μου ζωής και δεν ψήνομαι καθόλου...

Γι' αυτό όποιος ξέρει, ας μου πει τι τρέχει με την Απανεμιά και δεν έχει ανοίξει ακόμα για τη νέα σεζόν. Δύο απόπειρες κάναμε με την παρέα μου μέχρι τώρα και δυστυχώς στην πόρτα γράφει ακόμα "Ανοίγουμε το τελευταίο δεκαήμερο του Οκτώβρη", το οποίο έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί χωρίς να ανοίξουν...



ΥΓ: Για όσους δεν ξέρουν, Απανεμιά εστί η τελευταία ίσως αυθεντική μπουάτ της Αθήνας που κρατά γερά από το '60κάτι μέχρι και σήμερα! Περισσότερα με άλλη ευκαιρία στο μέλλον.

ΥΓ1: Πάντως ο Βαγγέλης Κορομηλης (όποιος έχει πάει Απανεμιά τον ξέρει) έβγαλε νέο δίσκο από ό,τι είδα. Καλό σημάδι. Θα τον ακούσω και ίσως γράψω δυο λόγια (αν προλάβω, που δεν το βλέπω).

ΥΓ2: Οι φωτο από το μπλογκ Περιπλανήσεις

2 σχόλια:

Dr Low είπε...

Ο δίσκος του Βαγγέλη είναι ΠΑΡΑ πολύ καλός. Σε αντίθεση με αυτός της Αλεξίου που τσάμπα τον αγόρασα.

(η λεκτική επαλήθευση μου λέει ponese...απάντατης "λίγο αλλά μ'άρεσε" εκ μερους μου)

Stepas είπε...

Αλήθεια; Ωραία, θα φροντίσω να τον ακούσω.

Μα καλά βρε El μου πήγες κι αγόρασες Αλεξίου εν ετει 2009 τη στιγμή που υπογράφει η ίδια όλα τα τραγούδια; Κλαψ-λυγμ το στυλ της και "είμαι μόνη σαν το λεμόνι και τρώω πεπόνι και με τρώνε οι πόνοι" κλπ κλπ. Άσε που μας ζαλίσανε τα ραδιόφωνα με ένα κάτω του μετρίου (κατά τη γνώμη μου) τύπου χιπ-χοπ που έβγαλε ("Μεγάλωσα"). Ειλικρινά δεν μπορώ να το ακούω άλλο!

Χα χα χα! Σε περιποιείται πάντα η λεκτική στο μπλογκ αυτό, έτσι;