Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

"...για σένα λέω..."

Την ανακάλυψα πριν κανα χρόνο περίπου. Και δεν το πίστευα! Ίσως μια απ’τις καλύτερες γωνιές που έχω ξετρυπώσει στο ίντερνετ έβερ! Διότι:

-κάνει βόλτες στην Αθήνα και γράφει με λίγα και ουσιαστικά λογάκια τι της άρεσε και τι όχι (και ξέρεις, για έναν άνθρωπο σαν εμένα που - αν εξαιρέσεις τις μουσικές σκηνές - πηγαίνει συνέχεια στα ίδια 3-4 μαγαζιά το πολύ και βαριέται να ψάξει για νέα στέκια και να ρισκάρει και όταν βρεθεί σε κανα καλό μαγαζάκι για πρώτη φορά συνήθως το ξεχνάει και δεν ξαναπάει και όταν περνάει από περιοχή που του φαίνεται ενδιαφέρουσα δεν το ψάχνει και περπατάει στις γειτονιές σαν να τον κυνηγάνε χωρίς να δώσει προσοχή σε κρυφά στέκια...., ε αυτή η γωνίτσα στο ίντερνετ είναι πολύτιμη...)

- έχει γράψει για αγαπημένα στέκια όπως ο Batman, το Κλάξον, η Γη, το Play House, οι Σκάλες, η Μορφή κ.ά πολλά, κ.ά. που τα ’χεις ακούσει και δεν έχεις πάει, κ.ά. που τα είχες πάντα στόχο και ποτέ δεν πήγες κλπ κλπ

- διαβάζοντάς την ξαναζώ τα καλύτερα χρόνια μου (πρώτα φοιτητικά), βλέπω μπρος τα μάτια μου την Αθήνα με τις απεριόριστες επιλογές της, μου δημιουργείται μια ακατανίκητη ανάγκη για παρεϊστικες βόλτες και ξενύχτια

- έχει κόλλημα με μουσικές ωραίες (σαν κι αυτές που ακούω κι εγώ περίπου) και πηγαίνει και τις βλέπει/ακούει (κλικ και κλακ)

- γυρνοβολάει και στο θέατρο και στα stand up και σε όλες αυτές τις ωραίες εκφάνσεις τέχνης που μπορείς να βρεις στην πόλη

- έχει γράψει ακόμα και για αυτό, που κάπου εκεί στο Λύκειο, όταν πρωτοξεμυτούσες κάπως πιο ελεύθερα και γύριζες για πρώτη φορά μετά τις 2.00, το έβρισκες σαν ωραίο καταφύγιο μιλώντας με τους φίλους για το μέλλον και τώρα πια το έχεις βαρεθεί όσο δεν πάει...

- έχει ποστάρει κι αυτό (...)

- υπό την ετικέτα (ταμπέλα) "Σκέψεις" γράφει κειμενάκια που τα ρουφάς, που σε κάνουν να γελάσεις, να συγκινηθείς, να διαβάσεις κάτι που κι εσύ έχεις περάσει (ή "το ’χεις" το γραπτό ή δεν "το ’χεις" τελικά. η κοπέλα "το’χει"!)

- γυρνάει πολύ στα Εξάρχεια και σου φέρνει γνώριμες εικόνες

- κάπου πήρε το μάτι μου ότι παίζει δηλωτή!!! (το αγαπημένο μου σπορ!)

- είναι γνήσια "Σωκρατικιά"! (μην με ρωτήσεις τι σημαίνει αυτό)

-για άπειρους ακόμα λόγους που δεν μου ’ρχονται τώρα και δεν περιγράφονται κιόλας διότι το καλό το blogging είναι σαν την ψυχική επαφή ένα πράμα...
Έχω νιώσει άπειρες εκπλήξεις και ικανοποιήσεις (κάτι που δεν μεταφέρεται εύκολα) διαβάζοντας το....


... για το οποίο και την οποία ο λόγος τόσην ώρα!

Χρειάζεται να σου πω ότι το προτείνω χωρίς δεύτερη σκέψη; Μετά το προηγηθέν κατεβατό, μάλλον όχι...

~~~

Τίτλος: δάνειο από http://www.youtube.com/watch?v=7tCzMBLc4Yk

Δεν υπάρχουν σχόλια: