Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Τα καλύτερα τραγούδια του 2010

Ένα μαζεματάκι με μερικά από τα τραγούδια που τράβηξαν την προσοχή μου μέσα στο 2010. Προφανώς υπάρχουν πάρα πολλά αξιόλογα που δεν θα τα βρείτε παρακάτω... (πες μου εσύ αυτά που μου διέφυγαν)

ΤΑ ΠΡΟΦΑΝΗ:
(σε τυχαία σειρά)

Φοίβος Δεληβοριάς - Μπολέρο
Νατάσσα Μποφίλιου - Οι Ομπρέλες του Demy
Μαρία Παπαγεωργίου - Όμορφοι και ηττημένοι
Απόστολος Ρίζος - Μη φύγεις
Σωκράτης Μάλαμας - Οι μύστες της ερήμου
Monika - Away from my land
Αλέξανδρος Εμμανουηλίδης - 700 ευρώ το μήνα
Παύλος Παυλίδης - Αυτό
Δημήτρης Καρράς - Έχω μια μέρα δροσερή
Μαρία Παπαγεωργίου - Να καεί ο καναπές μου
Δημήτρης Μητσοτάκης - Αν
Κώστας Λειβαδάς - Ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα
Λεωνίδας Μπαλάφας - Πυροσβεστήρας
Βασίλης Παπακωνσταντίνου - Μαμά
Ιωάννα & Γωγώ Μητσοτάκη / Στεφανία Καλταμπάνου - Αν (θυγατρικό)
Μίλτος Πασχαλίδης - Παρουσία (Στη Λ.)
Νατάσσα Μποφίλιου - Το μέτρημα
Αρλέτα - Ωροσκόπιο (Φοίβου Δεληβοριά)
Παύλος Παυλίδης - Λευκή Καταιγίδα
Μπάμπης Στόκας - Συνήθεια
Γιώργος Μυλωνάς - Με κυνηγάει ο χρόνος
Σπύρος Γραμμένος - Χίλιες φωνές

ΤΑ ΚΡΥΜΜΕΝΑ:
(βλ. αυριανό ποστ)
:-)

Δεν υπάρχουν σχόλια: