Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Συνέντευξη με τον Στάθη Δρογώση



"Η ενορχήστρωση και η παραγωγή είναι δομικά στοιχεία της τέχνης μου."

"Δεν είμαι έντεχνος τραγουδοποιός. Ξεκίνησα μέσα από συγκρότημα, τα «Φώτα που σβήνουν», που ήταν ένα group του ελληνικού ροκ και μετά έκανα κάποιους solo δίσκους, που αν τους ακούσει κανείς θα είναι αδικία να με πει «έντεχνο». Αυτό δεν σημαίνει ότι έχω κάτι με το είδος αυτό, αλλά εγώ δεν είμαι, τι να κάνουμε;"

"Όταν έφυγα απ’την εταιρία, οι μικρές ανεξάρτητες με έλεγαν έντεχνο δηλ εμπορικό και οι μεγάλες εταιρίες με έλεγαν έντεχνο δηλ αντιεμπορικό!"

"Θα συμφωνήσω ότι το ενδιαφέρον στην Ελλάδα είναι ότι πατάμε σε δύο σανίδες. Εγώ όμως έχω πάρει θέση σε αυτό το διχασμό και γράφω δυτικά."

"(...)τώρα υπάρχει η δικτατορία του μη σουξέ. Αν κάνεις ένα τραγούδι που αρέσει στον κόσμο, τότε αυτομάτως δεν είσαι στους εκλεκτούς 1500 που πηγαίνουν στα ίδια μέρη, που διαβάζουν τα εναλλακτικά έντυπα και εύχονται να είχαν γεννηθεί στο Λονδίνο ή στη Νέα Υόρκη, με ράστα μαλλί, εν δυνάμει σκηνοθέτες, ζωγράφοι..."

"Το τραγούδι δεν θα πάει μπροστά μόνο με τους εναλλακτικούς του BIOS."

"(...) έχουμε ανάγκη καλλιτέχνες που να εκφράσουν τη γενιά μας που τα΄χει δει όλα. Που μεγάλωσε με φροντιστήρια αγγλικών, με πανελλαδικές και με την ψευδαίσθηση ότι η Ελλάδα είναι η υπερδύναμη των Βαλκανίων και ταυτόχρονα είναι η γενιά που θα δει φίλους της να φεύγουν με τα τρένα μετανάστες (...)"

"(...) υπήρξαν κάποιοι που επέλεξαν να πάνε με το καθεστώς και να πάρουν τα φράγκα. Να παίξουν σε κρατικά επιχορηγούμενες συναυλίες και να γίνουν τσανακογλύφτες της εξουσίας."

"Το καθήκον για μένα είναι να μην πας να σε δωροδοκήσει το καθεστώς."

Δεν υπάρχουν σχόλια: