Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

Εισαγωγικό σημείωμα για το παρόν blog


Γειά χαρά σε όλους. Είμαι ο Stepas και όσοι από εσάς παρακολουθούν τα ελληνικά μπλογκ ίσως να γνωρίζουν το uzuburu-buru.blogspot.com που είναι το ιστολόγιο που διατηρούμε εγώ και οι κολλητοί μου φίλοι εδώ και κάποιους μήνες. Το uzuburu-buru παραμένει το καμάρι της παρέας (και φυσικά και δικό μου), το αποτέλεσμα μιας προσπάθειας νέων ανθρώπων να εκφράζονται για ό,τι θέλουν και με όποιον τρόπο θέλουν. Πολλά από τα άρθρα που θα αναρτώ εδώ θα αναρτώνται και στο uzuburu (και αντίστροφα).

Ωστόσο, η μεγάλη μου αγάπη για τη μουσική με οδήγησε στην απόφαση να ξεκινήσω ετούτο εδώ το νέο blog, στο οποίο θα αναρτώνται θέματα που έχουν να κάνουν αποκλειστικά και μόνο με τη μουσική και το τραγούδι. Θα ασχολούμαι κυρίως με το ελληνικό τραγούδι που εγώ αγαπώ, ενώ συχνά-πυκνά θα γίνονται αναφορές και στην ξένη μουσική. Πιο συγκεκριμένα:

Θα υπάρχουν κάποιες μόνιμες "στήλες", κάποια θέματα δηλαδή για τα οποία θα γράφω σταθερά. Αναλυτικότερα, οι μόνιμες αυτές "στήλες" θα είναι οι εξής:

  • Παρουσίαση νέων δίσκων Στη "στήλη" αυτή θα επιλέγω και θα παρουσιάζω κάποιον δίσκο από τις νέες κυκλοφορίες. Η αρχική σκέψη είναι να κάνω μία παρουσίαση κάθε εβδομάδα (κάθε Τρίτη).
  • Παρουσίαση παλαιών δίσκων Στη "στήλη" αυτή θα παρουσιάζω κάποιον από τους δίσκους που έχουν κυκλοφορήσει τις προηγούμενες δεκαετίες ('60, '70, '80, '90) και που έπαιξε σπουδαίο ρόλο στην ελληνική δισκογραφία. Η αρχική σκέψη είναι για μία παρουσίαση κάθε μήνα (στις 15 του κάθε μήνα).
  • Παρουσίαση "αδικημένων" τραγουδιών Εδώ, υπό τον τίτλο "κρυμμένα διαμάντια", θα παρουσιάζω τραγούδια που για διάφορους λόγους δεν έγιναν ευρέως γνωστά, παρότι θα το άξιζαν. Αρχική σκέψη ένα ποστ το μήνα (στις 10 του κάθε μήνα).

Πέρα από τις παραπάνω σταθερές "στήλες", στο Τραγουδιστάν θα αναρτώ άρθρα, άλλοτε με χιούμορ άλλοτε σοβαρά, που θα έχουν να κάνουν με τα είδη μουσικής που ακούω (από το λεγόμενο "έντεχνο" μέχρι το παραδοσιακό και από το ρεμπέτικο μέχρι το ροκ), με αφορμή την επικαιρότητα στο ελληνικό τραγούδι. Αναφορές σε live που αξίζουν, νέα από τη δισκογραφία, επετειακά αφιερώματα ("σαν σήμερα" κ.ά.), σχολιασμός συνεντεύξεων καλλιτεχνών είναι μερικές από τις αρχικές σκέψεις για τη θεματολογία του blog και από εκεί και πέρα βλέποντας και κάνοντας.

Όλα τα προαναφερθέντα, αλλά και γενικά τα όσα θα γράψω σε αυτό το blog, είναι αποτέλεσμα της αγάπης μου για το τραγούδι. Δεν είμαι δημοσιογράφος, δεν είμαι μουσικός, δεν είμαι τραγουδιστής, δεν είμαι "μουσικοκριτικός", δεν ξέρω από ιστορία της τέχνης, δεν έχω καμία επαγγελματική σχέση με το χώρο της μουσικής. Ως εκ τούτου, τα όσα θα γράφω δεν έχουν σκοπό ούτε να "διαφημίσουν" ούτε να "δυσφημίσουν" κάποιον ή κάποια. Αν, ωστόσο, κάποιος ή κάποια από τους αναγνώστες θεωρήσει ότι κάτι που θα έχω γράψει τον/την θίγει, τότε ευχαρίστως θα δεχτώ μέιλ παραπόνων στη διεύθυνση tragoudistan@gmail.com και θα επανορθώσω. Στην ίδια διεύθυνση μπορεί όποιος-α θέλει να στέλνει ιδέες και παρατηρήσεις.

Καλωσήρθατε λοιπόν από σήμερα στη φανταστική χώρα του Τραγουδιστάν, όπου οι μουσικές και τα τραγούδια είναι οδηγός μας για έναν καλύτερο κόσμο...

Στη χώρα του Τραγουδιστάν
γλυκές ανείπωτες χαρές
για όλους όσοι αγαπάν
τους στίχους και τις μουσικές



7 σχόλια:

MOLEMOU είπε...

KALOS SE BRIKA KAI EDO PATRIDA-KALORIZIKO TO BLOG-

Stepas είπε...

Να'σαι καλά ρε πατρίδα! Σ'ευχαριστώ!

Dr Low είπε...

Καλά βρε όργιο, έκανες τέτοιο μπλογκ και δεν ειδοποίησες? Κατάπτυστος!
Καλορίζικο....καλορίζικο και καλοτάξιδο!
Μααααατς μουυυυυυυυτς!

Ανώνυμος είπε...

ΚΟΙΤΑ,ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ!ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Μ ΑΡΕΣΕ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ!!!

Stepas είπε...

Να’σαι καλά αγαπητέ! Σ’ ευχαριστώ πολύ!

CunduLunaVini είπε...

Περιδιαβαίνω αρκετό καιρό στο blog σου και το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον!!Πολλά από τα μουσικά νέα που κυκλοφορούν τα πληροφορούμαι από εδώ..Συνέχισε έτσι! ;)

Stepas είπε...

Χαίρομαι που σ’αρέσει! Να’σαι καλά κι ευχαριστώ!