Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

Περί μεγάλης απώλειας




Κάτι ειρωνείες της ζωής μερικές φορές...

Κυκλοφορώ με το παραπάνω βιβλίο του Σαραμάγκου στην τσάντα μου εδώ και κανα μήνα.

Διαβάζω στα κλεφτά 5-6 σελίδες στα λεωφορεία και άλλες τόσες πριν κοιμηθώ όταν μου μένει κουράγιο...

Περί θανάτου ο λόγος λοιπόν και δυστυχώς σήμερα έμαθα ότι ο σπουδαίος Πορτογάλος συγγραφέας έφυγε από τη ζωή... (κλικ, κλακ, κλικ και κλικ-κλακ)

José de Sousa Saramago
16.11.1922 - 18.6.2010


Χρόνος για αναλύσεις δεν υπάρχει όπως ξέρεις... Γιατί αν υπήρχε θα σου φτιαχνα κανα κατεβατό για το συγγραφέα αυτό που με απασχόλησε τον τελευταίο χρόνο πάρα πολύ, αφού απόκτησα, διάβασα και λάτρεψα αρκετά από τα βιβλία του.

Είναι δύσκολος συγγραφέας. Η αδερφή μου ήδη με κοιτάει περίεργα που της σύστησα με θέρμη το "Περί τυφλότητος". Αγκομαχάει να το τελειώσει από το Πάσχα... Εγώ το είχα "ρουφήξει" μέσα σε τρεις μέρες! (γούστα...)

Τον θεωρώ έναν από τους 3-4 πιο σημαντικούς συγγραφείς των ημερών μας! Μάθε γι’αυτόν, διάβασε οπωσδήποτε το "Ο άνθρωπος αντίγραφο" (και φυσικά τα γνωστά πια "Περί τυφλότητος", "Περί φωτίσεως", "Περί θανάτου") και κατά τη γνώμη μου τουλάχιστον δεν θα χάσεις.

Υποκλίνομαι στο μεγάλο αυτό πνεύμα και του εύχομαι καλό ταξίδι


Δεν υπάρχουν σχόλια: