Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Κρυμμένα Διαμάντια #22 - Ποιός ξέρει το "Ποιος ξέρει"...;

Κρυμμένα διαμάντια
Τραγούδια που άδικα έμειναν στη σκιά...


Ο στιχουργός Παρασκευάς Καρασούλος ξεκίνησε πριν μερικά χρόνια μια σειρά ακροάσεων που έφερε στο φως μερικά από τα μεγαλύτερα ταλέντα του ελληνικού τραγουδιού των τελευταίων ετών. Νέοι δημιουργοί και ερμηνευτές βρήκαν το δρόμο προς τη δισκογραφία και την αναγνωρισιμότητα μέσα από τις λεγόμενες Ακροάσεις της Μικρής Άρκτου (Μικρή Άρκτος είναι το όνομα της εταιρίας του Καρασούλου), που θεωρώ πως είναι η καλύτερη ίσως προσπάθεια που έχει γίνει την τελευταία δεκαετία σε ό,τι αφορά την ανάδειξη νέων προσώπων στο χώρο του τραγουδιού.

Η Δεύτερη Ακρόαση της Μικρής Άρκτου αποτυπώθηκε το 2004 στον ομώνυμο δίσκο που περιλαμβάνει 17 τραγούδια πρωτοεμφανιζόμενων καλλιτεχνών (με τη συνδρομή και κάποιων από τους συμμετέχοντες στην Πρώτη Ακρόαση). Αρκεί να αναφέρω πως σε αυτό το δίσκο πρωτογνωρίσαμε τον Αλέξανδρο Εμμανουηλίδη, τη Νατάσσα Μποφίλιου και την Ελεωνόρα Ζουγανέλη. Σε ένα τραγούδι που ερμήνευσαν μαζί οι δύο τελευταίες θα αναφερθούμε σήμερα.



Μιλάω για το Ποιός ξέρει, ένα ποίημα της Μαρίας Πολυδούρη που μελοποίησε ο Μίλτος Σελητσανιώτης και ερμήνευσαν μαζί η Νατάσσα Μποφίλιου και η Ελεωνόρα Ζουγανέλη. Ένα εξαιρετικό κομμάτι που μένει στη σκιά των κατοπινών μεγάλων επιτυχιών των δύο ερμηνευτριών, που γρήγορα απέκτησαν ένα μεγάλο κοινό και μάλλον κάπου ξέχασαν αυτή την πολύ όμορφη παρθενική στιγμή τους στη δισκογραφία. Κι αν οι ίδιες δεν την ξέχασαν, την αγνοούν σίγουρα οι περισσότεροι ακροατές καθώς φρόντισαν να την θάψουν τα ράδια...

Ποιός ξέρει

Μουσική: Μίλτος Σελητσανιώτης
Στίχοι: Ποίηση Μαρίας Πολυδούρη
Ερμηνεία: Ελεωνόρα Ζουγανέλη - Νατάσσα Μποφίλιου
Δίσκος: Δεύτερη Ακρόαση της Μικρής Άρκτου (2004)

Καμμιάν από τις πίκρες μου δεν γνώρισες
Τις πίκρες μου τις άσωστες τις μαύρες
Και στων ματιών μου μες στο φεγγοβόλημα
Τα δάκρυά μου στεγνωμένα τα ’βρες

Εσύ μονάχα το γλυκό χαμόγελο
καμάρωσες στα χείλη μου απλωμένο
κι έχεις μες στων ματιών μου το ξαστέρωμα
τον πόθο σου τρελά καθρεφτισμένο

Με γνώρισες να γέρνω στην αγάπη σου

σαν πεταλούδα στ' άλυκο λουλούδι
Και να σκορπίζω όσο η καρδιά μου δίνοταν
μεθυστικό το ερωτικό τραγούδι

Το ακούς εδώ:
http://www.youtube.com/watch?v=Z6_6DrGGSUw

~~~
http://www.mikri-arktos.gr/
~~~

~~~
Όλες οι αναρτήσεις της στήλης "Κρυμμένα διαμάντια": κλικ

4 σχόλια:

CunduLunaVini είπε...

Εγώ το ξέρω!χεχε
Πάρα πολύ όμορφη μελοποίηση...

Stepas είπε...

;-)
Όντως εξαιρετική μελοποίηση!

Μάρκος είπε...

Του άξιζε πραγματικά ν' ακουστεί περισσότερο.
Κάποια στιγμή όμως θα βρει το κοινό του :)

Stepas είπε...

Μακάρι...
:)