Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Συνέντευξη με τον Βασίλη Φλώρο

Βασίλης Φλώρος @ Πυρήνας (21/11/2011, φωτο: JoaN)

"Πρέπει σαφώς αυτό που βγαίνει από μέσα σου να μην το λογοκρίνεις. Ταυτόχρονα όμως πρέπει να αφορά και αυτούς που σε ακούνε, να εκφράζει τα βασανάκια τους. Αν συνδυαστούν αυτά τα δύο, το γλυκό έχει δέσει."

"(...)στο χώρο αυτό συγκρούονται οι ματαιοδοξίες των ανθρώπων. Κι επειδή υπάρχει και η ματαιοδοξία και το χρήμα, πολλές φορές υπερισχύει το υπερεγώ (...)"

"Εγώ ζητάω να γίνομαι καλύτερος μέσα απ’ τη μουσική. Άμα λειτουργώ με τα target groups θα είμαι επιχειρηματίας, δεν θα είμαι καλλιτέχνης και αυτό θα έχει αποτέλεσμα και στη δουλειά μου. (...) δεν πιστεύω ότι το σύστημα λειτουργεί διαφορετικά για τον Νταλάρα απ’ ό,τι λειτουργεί για άλλους που έχουν τον φερετζέ του προοδευτισμού…"

"Αν το υλικό αυτής της γενιάς έχει την ποιότητα, το βάρος και τη δύναμη να εκφράσει τη δύσκολη καθημερινότητα των ανθρώπων, τότε σίγουρα θα μπορέσει να σταθεί. Να μην είναι όμως επιτηδευμένο."

"Ο άνθρωπος δεν πρέπει να ξεχνάει ότι είναι Πολίτης."


2 σχόλια:

Τάσος Καραντής είπε...

Μπράβο! Πολύ ωραία συνέντευξη και, βέβαια, πολύ καλός δίσκος!
Ο Βασίλης Φλώρος είναι από τους ελπιδοφόρους της νέας γενιάς του μουσικού τοπίου μας.
Όμως! Με σεβασμό στην ιστορία του τραγουδιού μας και στους μεγάλους καλλιτέχνες που το έφεραν ως εδώ!
Επιτέλους, βρέθηκε ένας μουσικός, αλλά και άντρας, με παντελόνια, να πει, δημόσια, έναν καλό λόγο για τον Γιώργο Νταλάρα! Που τόσα έχει προσφέρει στο τραγούδι μας. Κι αυτό γιατί είχε την μουσική εμπειρία - συνεργασία μαζί του, όπως εγώ έχω την δημοσιογραφική και γνωρίζουμε τον πραγματικό Νταλάρα και ως άνθρωπο. Οι υπόλοιποι - αν δεν παίζει η ζήλεια κι ο φθόνος, που είναι ο καρκίνος του μουσικού μας χώρου - παραμένουν, ως γνήσια fashion victim, στην βιτρίνα της ... αντινταλαρικής μόδας...

Stepas είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ Τάσο!

Όντως πολύ καλός ο δίσκος του Βασίλη Φλώρου. Αφήνει σίγουρα ελπίδες.

Αυτό που μπορώ να πω εγώ είναι ότι ο Βασίλης Φλώρος λέει ειλικρινέστατα και χωρίς κανέναν φόβο αυτό που πραγματικά πιστεύει. Το εκτίμησα πολύ αυτό. Και βεβαίως δεν έχει παρωπίδες και σέβεται τους μεγάλους του ελληνικού τραγουδιού, χωρίς να μυθοποιεί ή να δαιμονοποιεί. Αυτό κατάλαβα από την κουβέντα μας και το εκτίμησα πολύ.

Σ'ευχαριστώ για την παρουσία σου εδώ!