Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Ο Πέτζα


Είναι αυτό που στη μουσική το λέμε "μεγάλωσα με τα τραγούδια του". Εγώ λοιπόν μεγάλωσα με τα τρίποντά του. Η φωτο δείχνει τη φάση αθλητικού αγώνα που έχω πανηγυρίσει περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη στη ζωή μου (ήμουν και πιτσιρικάς άλλωστε). Ο ΠΑΟΚ με τα λίγα χρήματα, ο ΠΑΟΚ μετά τη χρυσή του εποχή, χωρίς Φασούλα, Λέβινγκστον, Κόρφα, Πρέλεβιτς, Σάβιτς, ο ΠΑΟΚ ανάμεσα στα δύο αναπτυσσόμενα τότε θηρία του αθηναϊκού μπάσκετ με τους ακριβοπληρωμένους αστέρες, κατεβαίνει στο Φάληρο και παίζει ημιτελικό με τον Ολυμπιακό χωρίς να του δίνει κανείς μεγάλη τύχη. Εκείνος όμως παίρνει την μπάλα, με ελάχιστα δεύτερα να απομένουν και υπό δύσκολες προϋποθέσεις δοκιμάζει τρίποντο. Φυσικά το βάζει και κουφαίνει όλη την Ελλάδα, όπως το συνήθιζε, πριν περάσει τον Ατλαντικό και κουφάνει όλο τον κόσμο. Αυτός είναι ο "Πέτζα" λοιπόν, ο Πρέντραγκ Στογιάκοβιτς, που αποφάσισε προχτές να σταματήσει οριστικά το μπάσκετ. Έχω συνδέσει όλη μου τη γυμνασιακή ηλικία με αυτόν τον αθλητή. Στο άκουσμα της είδησης ένιωσα περίεργα γι'αυτό ήθελα να του πω τουλάχιστον ένα "ευχαριστώ".

2 σχόλια:

palalos είπε...

τεράστιος παίχτης, που δύσκολα θα ξαναδεί ο ΠΑΟΚ και η ευρώπη γενικότερα!

Stepas είπε...

Συμφωνώ απολύτως!